جك سري چهاردهم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1393
بازدید : 1067
نویسنده : sadaf

بهم گفت خداحافظ براهمیشه
منم باتعجب به چشاش خیره شدم و گفتم بعد از تو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زندگی بی مکث جریان داره ه ه ه ه ه ه ه
اوهوم تاچشت درآد…..

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

 

يكى از تفريحات نيمه سالمم اينكه...


تو خيابون كه دارم راه ميروم به يه نقطه از لباس اون كسى كه داره از روبه روم مياد زل(ذل ضل ظل)بزنم بعد يعنى يه جورى جلوى خنده خودمو بگيرم كه طرف بفهمه اونوقته كه...
طرف تا خود خونش بيست بار با لباسش ور ميره و نگاش ميكنه و داغون ميشه

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

 

شوهر خالم با یکی تصادف کرده
تو تصادف هیچکدوم چیزیشون نشد ،
بعد
.
.
.
.
.
.
.
پیاده شدن همدیگرو مث سگ زدن .
الان سه هفته ست دوتایی تو بیمارستان بسترین

http://upload7.ir/uploads//f7ee0fe03674df458546c05bef4d46f8bf9c33f4.jpg

 

اعتراف میکنم بعد از این که یه مدت آهنگ عاشقانه گوش میدم عاشق شدم ...
و یه مشکل خیلی بزرگ سره راهمه . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
نمیدونم عاشق کی شدم -_-

موردای مناسب جهت مراجعه با تلفن 66 دو تا صفر پس و پیش تماس بگیرن ^-^

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: جك , اس ام اس , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1393/11/15/3 - - گفته است :
مخاطب خاصم سرکار دستشو بریده بهش میگم ازش خون هم اومد؟
میگه :پَ نَ پَ آب اومد.
اینم مخاطب خاصه مخاطب خاص من داره.؟؟؟؟
پاسخ:ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﭼﯿﺴﺖ...؟! ﺭﻭﺯﻱ ﻏﻴﺮ ﺍﻳﺮﺍﻧﻲ, ﮐﻪ ﭘﻮﻟﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺣﺮﻭﻡ ﻣﻴﮑﻨﻴﻢ ﺗﺎ ﺑﺮﺍی ﺷﺮﻳﮏ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﮐﺎﺩﻭ بخریم:)))

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1393/11/15/3 - - گفته است :
عزیزانی که مدام پست میذارین و ماه تولدتون رو به رخ بقیه میکشین،ماه تولدم مثه جنسیت انتسابیه نه اکتسابی......ماه تولد آدما دست خودشون نی.......من بعد داشته هاتون رو به رخ بکشین!!!!!!!!!
پاسخ:بیشتر نوابغ دنیا رفتند،ابن سینا،فارابی،جابربن حیان....منم حال خوشی ندارم.برام دعا کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com